San Lameer

19 januari 2014 - San Lameer Beach, Zuid-Afrika

We zijn nu met z,n tweetjes in dit grote huis en we genieten en komen helemaal tot rust. Onze strandwandeling doen we steevast elke ochtend en dat is elke dag weer anders, ook omdat we nooit op precies dezelfde dag gaan. Hoe later hoe meer mensen maar toch nooit druk. Vorige keer een zeeslang gezien, hij lag op het natte gedeelte en was zo dun als een potlood en gifgroen en zeer giftig.

Gisterenmiddag en ook deze middag hele fijne motregen, jammer want we wilden net gaan golfen. Maar dan ga ik mijn boek uitlezen dat ik voor kerst heb gekregen.

We hebben Oscar nog even gesproken via Skype, een mooie foto van Nathan ontvangen en foto,s uit Suriname  via chats. Wel een rijkdom die lieve kleinkinderen, we missen jullie allemaal. We vinden het leuk om van jullie te horen.

We  blijven hier tot dinsdag, dan vertrekken we naar Drakensberg voor 3 nachten.

Allemaal heel veel groeten van Marlies en Jos

1. Kees Sterken:
    19 januari 2014
    Heel leuk dat jullie er van genieten, fijne vakantie en heel veel plezier in Zuid Afrika en Namibië, mooie foto's.
    groeten Wilma en Kees.
  2. Mieke Teulings:
    20 januari 2014
    Leuk dat je via Skype toch nog de ontwikkelingen van jullie kleinkinderen kunnen zien. We hebben laatst op tv de zee voor Kaapstad gezien. Daar zwommen walvissen met witte jongen. Zo mooi, jullie zien ze in het "echtje". Net als andere dieren waar we nog nooit van gehoord hebben. Iedere dag genieten!!!!