San Lameer

15 januari 2014 - San Lameer Beach, Zuid-Afrika

Vanmorgen al om 7 uur naar het strand voor een strandwandeling en wat was dat genieten. Strakke blauwe lucht en bijna niemand anders op het strand, behalve een krab hier en daar. Dit is voor herhaling vatbaar. Laat in de middag gegolfd op de kleine baan, was heel gezellig en een drank je in het clubhouse.

De golfbaan is prachtig, er lopen impalas zo rond op de baan en ook in de tuinen  van de huizen.  We blijven nog hier tot 21 januari. Er is geen zwembad bij het huis maar  er zijn 2 zwembaden vlakbij. Daar zullen we ook nog wel gebruik van maken. Mike en Irene gaan vrijdag naar huis dus zijn we met z,n tweetjes. Gaan dan ook de huur auto ophalen.

Groeten voor iedereen, Marlies en Jos

1. Ruud:
    16 januari 2014
    die wandeling zou ik ook graag maken; zo maak ik die nu wel mee rust, zee, lekker weer en roept herinneringen op aan onze vakanties lang geleden in Spanje waar we ook steeds vroeg op waren en al aan de baai zeten en waar dan de wereld voor ons alleen was . groet weer Ruud
  2. Oma Jopie:
    Hoi Marlies en Jos.
    Wat fijn om samen s'morgens vroeg een wandeling maken op het strand,en niemand tegen te komen,heerlijk rustig.
    Geniet er maar van.
    Hier regent het nu,maar nog geen winter.
    Groetjes Jopie
  3. Marion en ruud:
    16 januari 2014
    geweldig om te lezen.het lijkt me een droomvakantie. na een hectische tijd nu volop genieten. het is jullie van harte gegund. heel leuk dat we de pret mogen delen!
  4. Tineke.koks:
    18 januari 2014
    Toppie om zo te lopen s'morgens en zo mooi.
    En mooi weer,hier nu ook prachtig en zon.
    Genieten we allemaal !
    Zo een verjaardag van mijn vriendin Henny.
    Kus Tineke
  5. Anton de Tender:
    18 januari 2014
    Hi Marlies & Jos,

Zo te lezen gaat het lekker daar in de "bush". Mooie foto's.
    Veel plezier verder!

Allez, de groeten van Annelies en Anton