San Lameer

13 januari 2014 - San Lameer Beach, Zuid-Afrika

De baby is om 9.05 uur geboren, it is a boy! Zijn naam is Scott.

we zijn naar het ziekenhuis gegaan en hebben moeder en kind opgezocht. Was leuk om haar weer te zien en de baby zag er zo mooi  en gaaf uit. Heb de sokjes gegeven  die ik in het schoenenmuseum gekocht  had  in waalwijk, en nog een cadeautje.

Daarna doorgereden naar San Lameer en we zitten hier in een prachtig huis. Zijn vroeg naar bed gegaan, want ieder een was moe. Voorlopig blijven we hier en gaan we genieten van de omgeving, golfen, zwemmen en gezellig bijkletsen.

Hoe gaat het in Nederland met iedereen, laten jullie ons ook wat horen.

Liefs en Groeten van Marlies en Jos

1. Rina van den Boom:
    13 januari 2014
    Marlies zijn jullie nog bij irene en mike? Wonen zij daar of reizen ze met jullie mee? Hier gaat alles goed, Bas is gisteren thuis gekomen uit Thailand,Hollandse stamppot met draadjesvlees gegeten.( aporn komt pas over 3 weken thuis) dus hier gaat het gewoon z"n gangetje!!! Gr Rina
  2. Ad en Yvonne:
    13 januari 2014
    Wa leuk wi blijven julile volgen
  3. Marlies Teulings:
    13 januari 2014
    Ja Wij zijn in het vakantie huis van mike en Irene nu tot volgende weekend en Hun zijn met ons hier, heel gezellig?
    Liefs Marlies
  4. Ad en Yvonne:
    13 januari 2014
    Hier schitterend fiets weer.Heb 2 wassen buiten gedroogd dus dat zegt genoeg.
    Ben nu bezig met mijn nwe computer, wennen en goed opletten wat men doet.
    Gisteren een etentje (japans) in de Paradijs Oosterhout gekregen van
    een Tante van Hans Bakx en Marielene.Heel gezellig en een hele mooie lokatie. Genieten hoor.
    Liefs Ad en Von
  5. Suzanne:
    13 januari 2014
    Hier alles goed! Kusje van Nathan!!!
  6. Tineke.koks:
    14 januari 2014
    Jullie hebben het heerlijk zo te lezen .
    Vandaag pet weer het regent eigenlijk al heel de dag.
    Vanavond bridgen bij Mieke ..
    xX Tineke