Namibie

17 februari 2014 - Ruacana, Namibië

We hebben al bijna een week geen internet gehad en wat mis je dat toch als je dat niet hebt. Het lijkt alsof je van alles en iedereen ver verwijderd bent en dat is ook zo maar door internet heb je dat gevoel niet zo. Maar we hebben van alles beleefd, veel gezien en samen met Carol en Phil een hele gezellige tijd gehad. Onze eerste stop in Namibië was Okahandja en daar vind ik in mijn koffer een doos met juwelen die niet van mij is. Ik denk dat die doos bij iemand uit de koffer is gevallen en dat ze die bij mij in een zijvlak hebben gedaan. Dus als je een doos met juwelen zoekt zoek niet verder.
De volgende dag vroeg vertrokken. Aan beide zijden van de weg zie je termieten kastelen wel duizenden, het lijkt wel of er alleen termieten wonen. Ik krijg hier het gevoel alsof zo de wereld was, voordat de mensen hier kwamen.
In waterberg hebben we gelunched en een wandeling van bijna 2 uur gemaakt op het heetst van de dag, knettergek maar we hadden weer wat calorieën verbrand.

1. Ruud:
    20 februari 2014
    begon je verhalen al te missen maar nog niet bezorgd; zeker nu niet waar je juwelen vindt in het " aards paradijs' , lijkt me zeer indrukwekkend met al die Bijbelse dieren en het hedendaagse internet om je ervaringen te delen; wij blijven benieuwd en jullie blijf er iets heel moois en aparts van maken groet Ruud Marion
  2. Jan en Mien:
    20 februari 2014
    kunnen jullie wel slapen, van al die indrukken en al het moois van, en in, de natuur,wij wachten vol spaning op julie echte verhalen , Marlies Jos geniet van alles,om je heen doei,
  3. Mieke Teulings:
    21 februari 2014
    Ik heb je ook gemist! Ook met ons spelletje wordfeut. We zijn zo langzamerhand heel modern geworden, we kunnen internet niet meer missen. Jullie genieten nog steeds enorm. Inderdaad kunnen termieten (grote mieren) hele bouwsels maken naast elkaar. Fijne en leerzame dagen verder! Groetjes