Durban

12 januari 2014 - Durban, Zuid-Afrika

De tweede dag hebben we rustig aan gedaan, even naar het winkelcentrum, geld gepind en een borreltje gedronken bij de  cricket Countryclub "de Wanderes" samen met Bruce en Wendy. sAvonds een echte braai, dochter Megan met man Warren kwamen ook, baby Kathlin had ze niet bij. Maar ze is voor het ontbijt gekomen met Kathlin, was gezellig.

Om 13.35 met het vliegtuig naar Durban. Je mocht 20 kilo per persoon meenemen, ik had 22 en Jos 17 kilo, we moesten daar de koffers openen en zorgen dat er 20 kilo in elke koffer zat. De uitdrukking "dof" gehoord, staat voor dom dom dom.

In Durban even gewacht voor Irene en Mike, het vliegtuig was te vroeg.

Gezellig  bijgepraat en savonds noodles take away gehaald. Hun kleinkinderen Sjos en Meg bleven hier logeren omdat Gegory en Kelly naar een trouwerij moesten.

Heerlijk geslapen, Jos iets minder.  Irene vertelde smorgens dat hun dochter Olivia is opgenomen in het ziekenhuis en dat de weeën elke 3 minuten kwamen. Ze had een infuus gekregen om de weeën op te wekken. Ze was de 18e uitgeteld.

We gaan nu ontbijten en als de baby komt voordat we naar San Lemeer gaan, gaan we even langs het ziekenhuis. Gegory komt dadelijk de kinderen ophalen en Raymond komt ook nog want die zijn nu in San Lemeer.

Het was geweldig om Irene weer te zien, zo ook de anderen. Maar heb geen last van heimwee naar Z Afrika. Ondanks de mooie huizen en zwembaden.

groeten Marlies en Jos

1. Monique:
    12 januari 2014
    Jullie missen hier niks Groetjes aan iedereen Leuk om je verhalen te lezen! Liefs Sander en Monique
  2. Rina van den Boom:
    12 januari 2014
    Nelspruit bedoel ik dus!!!!!
  3. Marlies Teulings:
    12 januari 2014
    Ja klopt, zij woonden tegenover ons toen de kinderen Klein waren. Hun kinderen zijn ook ongeveer de zelfde leefdtijd